موارد مهم و اصول طراحی بنر تبلیغاتی
شاید در حوزه مارکتینگ خود، تنها به جذب ترافیک آنلاین از طریق تبلیغات بنری امیدوار باشید و یک سوال ذهن شما را درگیر کرده است: طراحی ایده آل برای یک بنر تبلیغاتی چیست؟ حوزه تبلیغات بنری وب، بر خلق اصولی و موثر بنرها از طریق دستورالعملهای پایهای متمرکز است. در ادامه با ۱۵ نکته در خصوص اصول و مبانی طراحی بنر تبلیغاتی با هدف جذب کلیک بیشتر آشنا میشویم.
اصول کلیدی طراحی بنر
دومین اصل از اصول و مبانی طراحی بنر تبلیغاتی انتخاب جایگاه مناسب در سایتی است که میخواهید برند یا محصول خود را در آنجا تبلیغغ نمائید. برای تبلیغ بنر خود مکانی از وبسایت مورد نظر را خریداری کنید که توسط سایر تبلیغات محصور نشده باشد و آن مکان به محتوای اصلی صفحه نزدیک باشد.اصول تبلیغات بنری به ایجاد تعادل درون هر تبلیغ وابسته است، بنابراین باید مراتب خاصی را درون بنر اجرا کنید. تبلیغات بنری موثر طوری طراحی شدهاند که به شناخت و دیده شدن برند شما کمک میکنند و در عین حال ترافیک قابل توجی را به سمت وبسایت شما روانه کنند. این طراحی ایده آل سه مولف اصلی دارد: